media distancia que hai entre tí e eu

No meu corpo aínda teño espazos en branco...

22.1.12





Ao son do papel que me acompaña como seres que foron proxectos...
Agora ahí no chan                       moi lonxe das paredes-ceo
Maltratados e esquecidos
Non serven para                  marco-madeira-branca-negra-caixa
Agarimosamente acolledora onde o visitante-vexo             queda
Agora ninguén mira                                         xa non
Xa non son eles
Algún día os recoñecín como dignos anacos de verdadeiro   collage
Pero creo na gracia do tempo       e       no azar que me ilumina
Creo nas sortes que veñen de lugares                 descoñecidos


Sí é un bon comezo para compartir
                                                   sebas anxo





























Gracias por esta maravillosa desfeita de papel








2 comentarios:

  1. Jaja, sí que quedou mallao, Sebas. Vou lendo e as túas letras parécenme moi boas. Bico

    ResponderEliminar